2010. március 30., kedd

Bemutatkozunk

Kedves Olvasó,

ez a blog egy mindenre kész jackrussell terrierről és laikus gazdijáról, valamint az együtt töltött időről, élményekről, tapasztalatokról szól.Bemutatja, hogy min mentünk keresztül együtt, mi mindent tanultunk egymástól, egymásról, és hogy egy ember mennyi mindenre képes a kutyájáért és fordítva.

Világ életemben kutyát szerettem volna, de ahogy egy átlagos gyereknek, így nekem sem lehetett. Mindig mondtam otthon "Ha elköltözöm, azonnal lesz egy kutyám!!" - és így lett. 1 hónapot sem éltem kutya nélkül külön.
Mivel lakásban élünk, kistestű kutyát kerestünk, és ahogy azt egy laikusnak tennie kell, külső és méret alapján választottunk.
Mikor eldöntöttük hogy milyen kutyust szeretnénk, mindent, amit találtam a neten elolvastam a fajtáról, és miután mindenki megpróbált lebeszélni róla, hazavittük a kis vakarcsot, és megkezdődött a mi kis kalandunk. Tudtam, hogy kemény dió lesz, terrier és ráadásul kan, de minden porcikámban éreztem, hogy jó gazdija leszek, ő a nekem való.
Persze az elején minden hibát elkövettünk, amit el lehetett követni, de mára megtaláltuk a nekünk való iskolát és programokat, és elindultunk egy úton, amivel teljes életet él mellettünk.

Mióta velünk van a laikusból lassan fanatikussá változom, a kiképzésről, a módszerekről azóta sokat tanultam, és ma már azt fejtegetem nap mint nap, hogy vajon mit tükröz felém a kutyám. 

Mindent, amit tud, klikkerrel tanult. Jártunk egy alapfokú és egy középfokú tanfolyamot a Népszigeti kutyasuliban, és azóta is rabja vagyok ennek az iskolának. Zseniális kiképzők, remek programok, folyamatos fejlődési lehetőség, sosem unjuk meg.

Íme néhány kép a vadállatról:
3 hónaposan - boldog békeidők :) 

Nyaralni is jön- vagy így vagy úgy :)

Nem labdás - tényleg nem

Nagyfiú

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése