2010. október 11., hétfő

Esküvő és nászút kutyaszemmel

2010. október 2.-a nagy nap volt számunkra, 11 év után összeházasodtunk. Mikey ezen a 7végén vendégségben volt, Tünde volt olyan kedves és befogadta, 3 nap 2 éjszaka kedvezményes kutya wellnessre. :)
Puszit adni éppen nem tanult meg, viszont Tündéék módszerével lényegesen kevesebbet ugat, és a "járda" szabály és parancs 99%-osan működik. Gyakoroltuk, és Mikey úgy áll meg a szóra, mintha parázsra lépne, ha továbbmegy. Nagyon szuper.

Mikor hazahoztuk vasárnap, nem találta a helyét. Szerintem hiányolta a vendéglátóit, nem csak Maját. Rendesen rossz kedve volt, lehet, h kicsit duzzogott is, amiért száműztük, de másnapra kiheverte, és szent volt a béke. A nyugalom nem tartott sokáig, mert csütörtökön indultunk nászútra, és Mikey jött velünk.
Órákig kerestünk a neten, mert kutyának és embernek is megfelelően pihentető megoldást találni, háááát, nem egyszerű. Vannak jó helyek, de mi most nem egyszerűen kutyás panziót kerestünk, hanem olyan wellness szállodát, ahova a kutya is jöhet, és ahol mindannyian jól érezzük magunkat.
Nos, Hévíz a megfelelő hely!! Foglaltunk, csomagoltunk, másnap pedig indultunk.
A kocsiban az anyós ülés előtt szokott utazni, de mivel pályán mentünk, és hosszú volt az út, hátra engedtük, h helyet keressen magának.
Talált:

Már a foglaláskor tudtam, h jó szálloda lesz, de ennyire jóra nem is számítottunk. A tulajdonos vadász, akinek jelenleg egy kölyök vizslája van. A hotel nem nagy, így nincs tömeg, viszont hatalmas a kert (jórészt füves parkoló, de a kutyának ez tökmindegy), hihetetlenül kutyabarátok a tulajdonosok, és ami a legnagyobb poén, h a hotelből kilépve egy sarokra kezdődött az erdő, mintha a Hűvösvölgybe kerültünk volna egy pillanat alatt. Az utca egyik vége a városi forgatag, a másik pedig az erdő. Erdei utakon is lejuthattunk a városba, a tóhoz, bárhova.

Egyik reggel kimentünk korán sétálni Mikeyval kettesben. Lementünk az erdőben a tóig, ami persze körbe van kerítve, de van a tónak egy kivezető csatornája, ami az erdőben fut. Labdáztunk, és első dobásra sikerült bejátszanom a labdát a vízbe. Azt hittem esőcsatorna, és beengedtem a lasztiért a kutyát, kihozta. Aztán láttam, h gőzölög a víz, és meleg a kutya feje, pánik indul, mi ez a víz, nem lesz-e baj. De semmi, tiszta volt, csak meleg. Másodszorra már én pecáztam ki a labdát, mert bár ott akartam hagyni a fenébe, Mikey nem tágított a labdája nélkül.
Hévízen gyakorlatilag akárhova mész, a kutyád mehet veled, legyen az étterem, kávézó, pizzéria vagy kocsma. Először félve kérdezgettük, de a végén már csak udvariasságból ment egyikünk előre megkérdezni, h jöhet-e a kutya, mert tudtuk, h úgyis igent mondanak.

Mindenki imádta Mikeyt, senki nem tudott úgy elmenni mellettünk, h ez csak egy kutya. Először megnézték őt, mosolyogtak, összesúgtak, aztán végigmértek minket. Poén volt.
Nagyon jól viselkedett, türelmesen várt, ha azt kellett, szépen sétált a városi forgatagban, a járdán, az étteremben egy hang nélkül üldögélt vagy lefeküdt és szundikált. Időnként teszteltük és póráz nélkül sétáltunk a tömegben, de nagyon jól viselkedett, a flexi póráz gyakorlatilag a biztonság kedvéért kellett.

Egyik nap egy kávézóban üldögéltünk, és Mikey elővette az unatkozós arcát, és elkezdte produkálni magát. Jutalomfalat végig volt nálunk, így rögtönöztünk egy klikker showt, igazából a magunk (Mikey) kedvéért, de jól szórakozott a kávézó német vendégsége is.

Péntek-szombatra volt wellness belépőnk, ilyenkor Mikey egyedül volt a szobában. Mikor otthagytuk kifejezésre juttatta nemtetszését, kb 10 percig hisztizett, de végül beletörődött és aludt, míg visszaértünk.
Senki nem tett megjegyzést, aminek nagyon örültünk, mert biztosak voltunk benne, h hiszti nélkül nem ússzuk meg.
Kaptunk köntöst, és minden létező kamrát és medencét kipróbáltunk, nagyon jól szórakoztunk. Áztattuk magunkat a gyógyvízben is, ha már ott voltunk, nem hagytuk ki.

Mint minden jónak, így ennek is hamar vége lett. Hazafelé pedig eltévesztettük az utat, és a déli part helyett az északin jöttünk, ami dögunalmas volt, ezért lenéztünk a Balcsihoz Tihanynál.

Pont belefutottunk a kompba, amivel hamar át is értünk Szántódra. A kompon az emberek kiszálltak körülnézni, a kutyák pedig a kocsiból bámészkodtak.

Nagyon szuper hosszú7vége volt, az egész család jól érezte magát. Mikey azóta regenerálódik, rengeteget alszik.Szombaton agility, addigra össze kell szedni magunkat. :)

Aki szeretne egy kellemes kutyás wellness hétvégét, annak bátran ajánlom Hévízen a Hotel Villa Familiát.