2010. április 3., szombat

Agility

Ma megvolt az első agility edzésünk a TopMancsban, és Mikey zseniálisan viselkedett, hihetetlenül ügyes volt, nagyon büszke vagyok rá. Remekül dolgozott, az akadályok is mentek, olyan lelkes volt, hogy szinte repült az akadályokon.
Idegen kutyák között agresszió nélkül, ami nála nagyon nagy teljesítmény, minden helyzetben behívható volt, helyben maradt póráz nélkül(!!!), míg én a pályán rohangáltam. 4 virslit puszilt be egy délelőtt alatt, de minden falatot kiérdemelt, megdolgozott érte.
Amikor hibázott a pályán, akkor sem ő hibázott, hanem én, még tanulnom kell, hogy hogy irányítsam. Sokszor nem hittem el, hogy ugrani fog akkor is, ha én 10 méterről irányítom, de ugrott, és fordult, és ugrott megint, és nagyon élvezte minden pillanatát.
Mikor nem mi voltunk soron, úgy labdáztunk, hogy mellettünk engedelmes tanfolyam volt, a hátunk mögött pedig agilityztek, ámultam bámultam, hogy semmi nem érdekelte rajtam kívül.

Ugróakadály, kúszó és szlalom volt ma, ebből a szlalom volt idegen számunkra, de ez is hamar menni fog.
Falattal könnyen vezettem, többször megcsinálta hiba nélkül. Hihetetlen, hogy egyszer ezt első szóra tudni fogja.

Agility után kirándultunk egy kicsit, aztán benéztünk még őrmezőre klikker tréning ügyben. Az Őrmezői kutyasuli a Népszigeti suli testvériskolája, kértünk némi tanácsot süket kutya tanítása ügyében. Nagyon jól néz ki a suli, ahogy láttam, minden van már, ami a tanfolyamokhoz kell. Remélem hamarosan elindulnak az egyéb foglalkozások is, nekünk ez nagyon közel van, végre nem fájna a szívem, hogy nem tudok kijárni Népszigetre.

Rengeteg a kullancs, 5 percen belül kb. hatot vettünk le a kutyáról, borzasztó. Be van ugyan cseppentve, de nagyon kell vigyázni. Az idő viszont olyan szép volt ma, hogy semmi nem ronthatta ezt el!

A fényképezőgép természetesen akkor merült le, amikor kellett volna, így csak telefonos képek készültek, de azért nem olyan rosszak. :)

A pálya:

A várakozás:

Kirándulós, üldögélős  - Ninával:
És egyedül

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése