2010. április 24., szombat

Ma megint agilityztünk, voltak új akadályok, ügyesek voltunk. Ezúttal időben érkeztünk, volt alkalom bemelegíteni, ismerkedni, így jobban tudott koncentrálni az edzésen. A helyben maradás nagyon megy, egy hang nélkül várja, hogy sorra kerüljön, édes pofa. Aztán mikor mi jövünk, előtte természetesen körbeszalad köszönni. :)

Nem volt mentes a beszólásoktól a mai edzés, de mivel nem vagyunk egy kategória az illetővel, nem nagyon érdekeltek a megjegyzései. Mikor megérkezett nem kicsit domináns nagykutyájával, Mikey ment ismerkedni. Találkoztunk már egyszer, így tudtam, mire számítsak, és szépen lebeszéltem a  kutyáját a kutyám ledominálásáról. Majd mikor x-edszerre zavartam le a kutyámról az övét, láttam, h nem tetszik neki, de nem baj, mindenkinek jobb, ha én zavarom le, nem a kutyám. Aztán elővette a jutifalatot, és Mikey azonnal ment, ülni, feküdni, mindegy, csak kapjon.
És kapott. ssss
Ezek után mondhatni rendszeresen próbálkozott be a csajnál, hátha kap megint, ez már persze nem tetszett az okos gazdinak és megjegyzéseket tett, miközben az ő "okos" kutyája a pórázt tépve kaparta a füvet....hagyjuk.

Szóval tanultuk a karikát, gyakoroltuk a szlalomot, a zsákot, és megkértem Krisztát, h a távolugrót mutassa meg a vizsga miatt. Mondanom sem kell, kisujjban van a kutyának ez is. Felküldtem párszor az A palánkra is, és mivel ez zóna akadály, nem mindegy, hogy megy fel és hogy jön le. A ráfestett piros részre mindkét esetben rá kell lépnie, ezt is javítottuk, már nem ugrik le korábban. A vizsgán a sorrend A palánk, kúszó, távolugró
....remélem ott is menni fog.
A zsákban nagyon cuki volt, itt arra kell figyelni, h végig előre fusson benne, különben belegabalyodhat. Természetesen egyszer korán dicsértem, és emiatt felém próbált kijönni a végén. :)

Aztán kirándultunk egy kicsit, hogy a rejtett energiatartalékok is távozzanak. Kamaraerdőben voltunk, és hála a jó időnek megjelentek a túrázók is. Egy helyen sütögettek, és Mikey úgy ítélte meg, h a 4 virsli, amit bepuszilt reggel óta, az nem volt elég, ezért koldult egy kicsit, persze sikerrel.  Nem hibáztatom az embereket, bár ez könnyebb megoldás lenne, de nem ők tehetnek róla, minden második ember ad a kutyának, ha az kér. Nem kéne odamennie és kész.....hát ez nehéz.

Azóta gondolkodom, h Nina barátnőnk miért akar nekiesni minden kutyának, de nem jövök rá.
Úgy látom, h más a gond, mint Mikeynál volt, Nina nem domináns, inkább fél, de nagyon. Május 9-én a Népszigeten vizsgázunk, kikérdezem majd a szakértőket, h mit lehet tenni ez ellen. Amúgy, szenzációs jófej kutyus, megérdemli, h megoldjuk a dolgot.

Néhány kép a mairól:

Mi ketten:

Van egy feje a zsákból kifelé :))
Karika és szlalom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése